Produkt Počet kusů Cena s DPH

FAQ

Základní dotazy

Platba

1) Jakým způsobem mohu provést úhradu za objednané zboží?
2) Mohu zaplatit i hotově na Vaší pobočce?
3) Akceptujete i platbu při dodání?
4) Z jakého důvodu musí být platba uhrazena předem?
5) Jak poznáte, že jsem zaplatil zrovna já?

Doprava

1) Jakým způsobem mohu obdržet objednané zboží?
2) Co znamená způsob doručení "elektronicky"?
3) Je pro mě vhodná dopravní společnost PPL, když chodím do práce od 8-16?
4) Pro koho je dopravní služba PPL určená a jaká je výhoda této služby?

Slevový kupón

1) Jak mohu slevový kupón získat?
2) Má slevový kupón časovou platnost použití?
3) Nedaří se mi aplikovat kupón. Jak mám postupovat?

Registrační email

1) Co mám dělat když mi nejde stáhnout software z adresy, kterou jste mi poslali?

Ostatní

1) Jaký je rozdíl mezi upgradem a updatem a kdy jej můžu použít?
2) Co znamená ESD v názvu produktu?

 

Platba

Jakým způsobem mohu provést úhradu za objednané zboží?

U většiny produktů, které můžete zakoupit na našich stránkách je uplatňován platba předem. Po vytvoření a potvrzení objednávky je Vám automaticky elektronickou poštou zaslána zálohová faktura. Platbu lze poukázat bankovním převodem, poštovní poukázkou (složenkou) typu A nebo můžete využít i on-line platbu pomocí ebanky. Případně můžete využít i platby platební kartou či pomocí systému PayPal. U některých produktů je možné využít i platby na dobírku. Platba je realizována v hotovosti při převzetí zásilky od dopravce nebo pošty.

Mohu zaplatit i hotově na Vaší pobočce?

Ano, na naší pobočce v Liberci, ulice Moskevská 638/8. Výhodou je nulová cena za dopravné. Platba při osobním odběru může být provedena na základě předem vytvořené elektronické objednávky na našich stránkách. Budete předem informováni o tom, že je Vaše zboží připraveno k odběru.

Akceptujete i platbu při dodání?

Ano, u vybraných krabicových produktů (př. Nero, AVG, Pinnacle studio, Painth shop Pro, Windows atd.) je možné provést úhradu za objednané zboží, současně při převzetí zboží, neboli na dobírku.

Z jakého důvodu musí být platba uhrazena předem?

Velké množství programů, které můžete zakoupit na našem serveru SW.cz, se registrují na koncového uživatele (zákazník, který bude daný program používat). Pokud by však nedošlo k odebrání produktu (licence), stal by se produkt dále neprodejným.

Proč se mi nezdařila platba kartou?

Pokud Vaše banka neautorizuje platbu kartou, může to být z následujících důvodů :

  • údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně
  • na Vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků nebo jste již vyčerpali limit pro internetové transakce
  • Vaše karta nemá povolené použití pro transakce na internetu. V tomto případě je nutné se obrátit na Vaši banku.

Jak poznáte, že jsem zaplatil zrovna já?

V zálohové faktuře, kterou obdržíte po vytvoření objednávky, naleznete variabilní symbol, který zadáte při platbě, čímž je každý zákazník odlišen a my poznáme, kdo provedl úhradu.

Doprava

Jakým způsobem mohu obdržet objednané zboží?

  • Elektronickou poštou
  • Zásilkou České pošty
  • PPL - Dopravní společnost vhodná pro firemní zákazníky
  • Osobním převzetím

Co znamená způsob doručení "elektronicky"?

Velká část produktů v našem elektronickém obchodě je dodávána elektronickou poštou, ve které obdržíte internetovou adresu, kde si můžete stáhnout plnou verzi software nebo registrační údaje, popřípadě obojí. Registrační údaje obsahují obvykle aktivační klíč, který se zadá do programu a tím se deaktivují veškerá omezení instalované shareware verze.

Je pro mě vhodná dopravní společnost PPL, když chodím do práce od 8-16?

Není, jelikož dopravní společnost PPL obvykle doručuje zásilky v pracovní dny od 8 do 15 hodin.

Pro koho je dopravní služba PPL určená a jaká je výhoda této služby?

Tento způsob dopravy je vhodný především pro firemní zákazníky, kteří jsou na uvedené adrese k zastižení v pracovní dny od 8 do 15 hodin. Výhoda této přepravy spočívá v rychlosti dodání zboží, jelikož doručí objednané zboží kamkoliv v České republice, a to následující pracovní den od odeslání (expedice) zásilky.

Slevový kupón

Jak mohu slevový kupón získat?

Slevový kupón můžete nalézt v některých časopisech o počítačích (CHIP, Svět počítačů a jiných) nebo jej můžete obdržet při objednávce software v našem eshopu (v tomto případě kupón můžete uplatnit při dalším nákupu).

Má slevový kupón časovou platnost použití?

Ano, slevový kupón je vždy platný po určitou dobu, která je vždy u kupónu uvedena.

Nedaří se mi aplikovat kupón. Jak mám postupovat?

Postup online objednávky a vložení kuponu je následující:

  1. Vyhledejte příslušný program
  2. Klikněte na tlačítko "Koupit"
  3. Přidejte program do košíku
  4. Klikněte na "Vložit slevový kupón", zadejte jej a stiskněte "Aktivovat kupón"
  5. Stiskněte "Objednat zboží" a vyberte způsob dopravy, pokud je to možné a stiskněte "Pokračovat"
  6. Překontrolujte si celou objednávku a klikněte na "Potvrdit objednávku"

Registrační email

Co mám dělat, když mi nejde stáhnout software z adresy, kterou jste mi poslali?

Tento problém ve většině případech nastává, pokud obdržíte dlouhou internetovou adresu a Váš poštovní klient tuto linku zalomí na více řádků. Po kliknutí pak Váš prohlížeč nahlásí chybu a program nelze stáhnout.

Pokud taková situace nastane, proveďte následující.

  • Linku nejlépe zkopírujte do poznámkového bloku (notepad).
  • Linka musí začínat http a končit příponou souboru (exe popřípadě ZIP nebo RAR)
  • V poznámkovém bloku linku upravte tak, aby byla v celku (nesmí obsahovat mezery, musí být jako jeden řádek).
  • Poté adresu zkopírujte pomocí kláves "ctrl + c" a vložte pomocí "ctrl + v" do prohlížeče a potvrďte Enter.

V některých případech je časově omezena platnost linky dodávané výrobcem, který generuje každému uživateli speciální licenci na dané jméno a tím i linku (adresu) ke stažení. Pokud nám je tato skutečnost známa, tak to samozřejmě v registračních instrukcích zasílaných zákazníkovi uvádíme.

Ostatní

Jaký je rozdíl mezi upgradem a updatem a kdy jej můžu použít?

Upgrade česky znamená "vylepšení". Zpravidla se jedná o vylepšení programu na vyšší verzi, která má nové funkce. Například Upgrade z Nera 5 na Nero 6. Verzi upgrade může využít pouze uživatel, který vlastní starší verzi požadovaného programu.

Update neboli aktualizace obvykle zahrnuje pouze opravu chyb programu a nezahrnuje zásadnější změny funkcionality programu. Speciální, avšak mimořádně významnou skupinu, tvoří updaty ochranných programů (Antiviry, Antispywary apod.), které aktualizují primárně svoje databáze a tím zajišťují obranu proti nejnovějším hrozbám. V těchto případech se obvykle nejedná o update software samotného, ale antivirových či antispywarových databází.

Zde uvedené definice daných pojmů nejsou samozřejmě zcela přesné, a to jednak proto, že žádné oficiálně uznávané a striktně respektované definice neexistují, a také proto, že chceme běžnému uživateli jednoduchou formou vysvětlit, co potřebuje znát.

Co znamená ESD v názvu produktu?

ESD znamená "Electronic Software Distribution". Pro Vás to znamená, že licence je dodávána elektronicky



Zákaznická linka

481 001 000
každý pracovní den 8:00 - 17:00
Kontaktní formulář

Akce


Výhody nákupu na SW.cz

Proč nakupovat software u sw.cz?

Výhody nákupu na SW.cz Výhody nákupu na SW.cz Výhody nákupu na SW.cz Výhody nákupu na SW.cz Výhody nákupu na SW.cz Výhody nákupu na SW.cz Výhody nákupu na SW.cz Výhody nákupu na SW.cz Výhody nákupu na SW.cz Výhody nákupu na SW.cz

Možnosti platby


Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, PayU, PayPal


E-shop roku


SW.cz na Facebooku