Produkt Počet kusů Cena s DPH
4. 4. 2018
archiv novinek

DOST! Přepisování textů!

Přesně to by si měla říct většina pracovníků v kanceláři! Právě oni se totiž každý den setkávají s problémem v podobě chybějících dokumentů nebo třeba s různými chybami v textu, které již nemohou opravit. Třeba ve smlouvách. Zkrátka – dokumenty mohou být důvodem mnoha smutných okamžiků v životě kancelářských pracovníků všude na světě. Pojďme nahlédnout do života zaměstnanců v kanceláři. Věděli jste třeba, že....?
 
1) Kancelářský pracovník tráví polovinu pracovní doby vytvářením a přípravou dokumentů

A jde skutečně o spoustu dokumentů! Ať už v tištěné či naskenované podobě nebo třeba v PDF. Každý takový dokument musí být řádně zařazené, snadno prohledávatelné a připravené k opakovanému používání.

2) Více než 54 % lidí ve velkých organizacích nemá k dispozici editory PDF

Což znamená, že pokaždé, když je potřeba upravovat nebo převádět dokumenty PDF, musejí tito lidé trávit čas hledáním řešení online nebo používat nějaká alternativní řešení. A právě online řešení nemusí vždy přinést takové výsledky, jaké si tito nároční uživatelé představují. 

3) 46 % kancelářských pracovníků naráží při úpravách dokumentů PDF na problémy

Toto číslo může být mnohem nižší, pokud máte k dispozici kvalitní OCR program.

4) Neuvěřitelných 77 % kancelářských pracovníků přepisuje text z tištěných dokumentů několikrát za měsíc, případně i častěji..

Není se tedy čemu divit, že právě přepisování textů je považované za kontraproduktivní úkol, který je zároveň zabijákem motivace.

5) Až 4 z 10 kancelářských pracovníků potřebují porovnávat texty dvou verzí stejného dokumentu
Ať už jde o změny ve smlouvách, certifikátech, zprávách apod. Dokumenty je obvykle potřeba porovnávat s originálem a najít případné rozdíly. Kontrola po jednotlivých řádcích je ovšem velmi únavná, časově náročná a dochází při ní k chybám.

6) Čas určený na řešení problémů s dokumenty vychází organizace nejméně na 100 000 Kč ročně!

Předeším tato informace zcela jistě překvapí nejednoho manažera. Pokusy o krátkodobé snížení nákladů, byť ověřené a funkční, jsou z dlouhodobého hlediska v zásadě málo použitelné.

S tím vším Vám pomůže ABBYY FineReader 14! Právě tento program dokáže podstatným způsobem usnadnit každodenní práci s dokumenty.
  • Editor PDF: upravujte texty a obrázky, spojujte nebo rozdělujte stránky, přidávejte komentáře a vytvářejte PDF z libovolných souborů – a mnoho dalšího.
  • Upravujte bez problémů skeny dokumentů a obrázky nebo je převádějte do formátů aplikací Word, Excel, PowerPoint, PDF s možností vyhledávání i dalších formátů.
  • Porovnávejte dokumenty: program zvýrazní důležité rozdíly v textu mezi dvěma verzemi téhož dokumentu, i když jde o porovnávání různých formátů (např. PDF a naskenované kopie).

Chci program pro práci s PDF



Zákaznická linka

481 001 000
každý pracovní den 8:00 - 17:00
Kontaktní formulář

Akce


Výhody nákupu na SW.cz

Proč nakupovat software u sw.cz?

Výhody nákupu na SW.cz Výhody nákupu na SW.cz Výhody nákupu na SW.cz Výhody nákupu na SW.cz Výhody nákupu na SW.cz Výhody nákupu na SW.cz Výhody nákupu na SW.cz Výhody nákupu na SW.cz Výhody nákupu na SW.cz Výhody nákupu na SW.cz

Možnosti platby


Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, PayU, PayPal


E-shop roku


SW.cz na Facebooku